Hjemmesiden bruger cookies. De er ufarlige og bruges til bl.a. anonym trafikmåling. Ved at bruge vores hjemmeside, accepterer du vores brug af cookies OK

YourGifts
  • Om YourGifts
  • Spørsmål og svar
  • Kontakt
  • Logg inn
  • Du er her:
  • Forside
  • / Spørsmål og svar
  • Du er her:
  • Spørsmål og svar

Spørsmål og svar

Her har vi samlet noen av de vanligste spørsmålene vi får. Hvis du ikke finner svar, kan du gjerne kontakte oss.

Mitt YourGifts-gavekort

  • Hvor lenge er mitt YourGifts-gavekort gyldig?
    • Du finner gyldighetsperioden på ditt YourGifts-gavekort.
  • Hva gjør jeg hvis mitt YourGifts-gavekort har utløpt?
    • Gavekortet kan ikke løses inn etter at det har utløpt. Du må derfor være oppmerksom på datoen. Det kan ikke løses inn senere.
  • Kan jeg bytte mitt YourGifts-gavekort i kontanter?
    • Gaven kan dessverre ikke byttes i kontanter.
  • Kan man kjøpe ekstra varer/gaver?
    • Du kan dessverre ikke kjøpe ekstra gaver.

Bestilling

  • Hvordan løser jeg inn mitt YourGifts-gavekort?
    • Gå til www.yourgifts.no, skriv inn koden din og velg en gave.
  • Gavekortet kan bare løses inn på nett, ikke via telefon.
    • Koden min virker ikke.
  • Kontroller om du har skrevet den riktig.
    • Hvis koden fortsatt ikke virker, kan du kontakte vårt kundesenter på telefon +47 4000 5988 eller kundesenter@yourgifts.no, så hjelper de deg gjerne. Du treffer dem mandag–torsdag 08.00–16.00 og fredag 08.00–15.30.
  • Jeg har sendt inn en bestilling, men jeg angrer. Kan jeg endre den?
    • Du kan dessverre ikke endre gavevalget etter at du har sendt inn bestillingen din.

Utvalg

  • Jeg vil gjerne ha flere gaver å velge blant. Har dere det?
    • Vi har et veldig stort utvalg, og vi forsøker hele tiden å ha et meget variert utvalg. Utvalget kan endre seg i gavekortets gyldighetsperiode, så hvis du ikke finner noe som faller i smak, kan du forsøke igjen senere.

Levering

  • Når får jeg gaven min?
    • Gaven blir sendt i løpet av fem arbeidsdager etter bestilling.
  • Hvor blir gaven min levert?
    • Gaven blir levert til den butikken du velger i bestillingsskjemaet på www.yourgifts.no.
  • Kan jeg få levert gaven min utenfor Norge?
    • Gaven kan dessverre ikke leveres utenfor Norge.
  • Kan jeg selv bestemme når gaven min skal leveres?
    • Nei, dessverre. Gaven blir sendt i løpet av fem arbeidsdager etter bestilling.
  • Gaven min har ikke kommet enda?
    • Bruk pakkesporingsnummeret som du fikk på e-post etter at du sendte inn bestillingen din.
  • Jeg rakk ikke å hente gaven min i butikken, og nå er den sendt tilbake til avsenderen. Hva skal jeg gjøre?
    • Det var trist, og vi vil gjerne hjelpe deg. Hvis du betaler frakten, sender vi gjerne gaven din på nytt. Kontakt vårt kundesenter på telefon +47 4000 5988 eller kundesenter@yourgifts.no, så hjelper de deg gjerne. Du treffer dem mandag–torsdag 08.00–16.00 og fredag 08.00–15.30.

Retur/reklamasjon

  • Kan jeg bytte gaven min?
    • Du kan ikke bytte gaven etter at den er bestilt.
  • Kan jeg angre meg?
    • Du kan dessverre ikke endre gavevalget etter at du har sendt inn bestillingen din.
  • Gaven min var ødelagt, defekt eller slett ikke den jeg valgte meg. Hva gjør jeg?
    • Kontakt vårt kundesenter på telefon +47 4000 598 eller kundesenter@yourgifts.no, så hjelper de deg gjerne. Du treffer dem mandag–torsdag 08.00–16.00 og fredag 08.00–15.30.
    • Husk å alltid kontakte kundesenteret før eventuell retur for å få mer informasjon

YourGifts - Norges enkleste gavebutikk

YourGifts gir deg fritt valg blant en rekke gaver fra kjente merker som for eksempel Zone Denmark, Södahl, Morsø, BITZ, Blomsterbergs, Lyngby Glas, HOLM, Villa Collecton m.fl.

 

© YourGifts // E-post: kundesenter@yourgifts.no // Tel: +47 4000 5988

Logg inn

Logg inn

Hjælp: Glemt adgangskode?