Hjemmesiden bruger cookies. De er ufarlige og bruges til bl.a. anonym trafikmåling. Ved at bruge vores hjemmeside, accepterer du vores brug af cookies OK

YourGifts
  • Om YourGifts
  • Spørsmål og svar
  • Kontakt
  • Logg inn
  • Du er her:
  • Forside
  • / Spørsmål og svar
  • Du er her:
  • Spørsmål og svar

Spørsmål og svar

Her har vi samlet noen av de vanligste spørsmålene vi får. Hvis du ikke finner svar, kan du gjerne kontakte oss.

Mitt YourGifts-gavekort

  • Hvor lenge er mitt YourGifts-gavekort gyldig?
    • Du finner gyldighetsperioden på ditt YourGifts-gavekort.
  • Hva gjør jeg hvis mitt YourGifts-gavekort har utløpt?
    • Gavekortet kan ikke løses inn etter at det har utløpt. Du må derfor være oppmerksom på datoen. Det kan ikke løses inn senere.
  • Kan jeg bytte mitt YourGifts-gavekort i kontanter?
    • Gaven kan dessverre ikke byttes i kontanter.
  • Kan man kjøpe ekstra varer/gaver?
    • Du kan dessverre ikke kjøpe ekstra gaver.

Bestilling

  • Hvordan løser jeg inn mitt YourGifts-gavekort?
    • Gå til www.yourgifts.no, skriv inn koden din og velg en gave.
  • Gavekortet kan bare løses inn på nett, ikke via telefon.
    • Koden min virker ikke.
  • Kontroller om du har skrevet den riktig.
    • Hvis koden fortsatt ikke virker, kan du kontakte vårt kundesenter på telefon +47 4000 5988 (åpent fra kl. 10-14) eller kundesenter@yourgifts.no, så hjelper de deg gjerne. Du treffer dem mandag–fredag kl. 8-16.
  • Jeg har sendt inn en bestilling, men jeg angrer. Kan jeg endre den?
    • Du kan dessverre ikke endre gavevalget etter at du har sendt inn bestillingen din.

Utvalg

  • Jeg vil gjerne ha flere gaver å velge blant. Har dere det?
    • Vi har et veldig stort utvalg, og vi forsøker hele tiden å ha et meget variert utvalg. Utvalget kan endre seg i gavekortets gyldighetsperiode, så hvis du ikke finner noe som faller i smak, kan du forsøke igjen senere.

Levering

  • Når får jeg gaven min?
    • Gaven blir sendt i løpet av fem arbeidsdager etter bestilling.
  • Hvor blir gaven min levert?
    • Gaven blir levert til den butikken du velger i bestillingsskjemaet på www.yourgifts.no.
  • Kan jeg få levert gaven min utenfor Norge?
    • Gaven kan dessverre ikke leveres utenfor Norge.
  • Kan jeg selv bestemme når gaven min skal leveres?
    • Nei, dessverre. Gaven blir sendt i løpet av fem arbeidsdager etter bestilling.
  • Gaven min har ikke kommet enda?
    • Bruk pakkesporingsnummeret som du fikk på e-post etter at du sendte inn bestillingen din.
  • Jeg rakk ikke å hente gaven min i butikken, og nå er den sendt tilbake til avsenderen. Hva skal jeg gjøre?
    • Det var trist, og vi vil gjerne hjelpe deg. Hvis du betaler frakten, sender vi gjerne gaven din på nytt. Kontakt vårt kundesenter på telefon +47 4000 5988 (åpent fra kl. 10-14) eller kundesenter@yourgifts.no, så hjelper de deg gjerne. Du treffer dem mandag–fredag kl. 8-16.

Retur/reklamasjon

  • Kan jeg bytte gaven min?
    • Du kan ikke bytte gaven etter at den er bestilt.
  • Kan jeg angre meg?
    • Du kan dessverre ikke endre gavevalget etter at du har sendt inn bestillingen din.
  • Gaven min var ødelagt, defekt eller slett ikke den jeg valgte meg. Hva gjør jeg?
    • Kontakt vårt kundesenter på telefon +47 4000 5988 (åpent fra kl. 10-14) eller kundesenter@yourgifts.no, så hjelper de deg gjerne. Du treffer dem mandag–fredag kl. 8-16.
    • Husk å alltid kontakte kundesenteret før eventuell retur for å få mer informasjon

YourGifts - Norges enkleste gavebutikk

YourGifts gir deg fritt valg blant en rekke gaver fra kjente merker som for eksempel Zone Denmark, Södahl, Gense, Rosti, Morsø, Alfi, BITZ, Blomsterbergs, Pillivuyt, Lyngby Glas, HOLM, Luigi Bormioli, KitchenAid, Villa Collection Denmark m.fl.

 

© YourGifts // E-post: kundesenter@yourgifts.no // Tel: +47 4000 5988

Logg inn

Logg inn

Hjælp: Glemt adgangskode?