Spørsmål og svar
Her har vi samlet noen av de vanligste spørsmålene vi får. Hvis du ikke finner svar, kan du gjerne kontakte oss.
Mitt YourGifts-gavekort
- Hvor lenge er mitt YourGifts-gavekort gyldig?
- Du finner gyldighetsperioden på ditt YourGifts-gavekort.
- Hva gjør jeg hvis mitt YourGifts-gavekort har utløpt?
- Gavekortet kan ikke løses inn etter at det har utløpt. Du må derfor være oppmerksom på datoen. Det kan ikke løses inn senere.
- Kan jeg bytte mitt YourGifts-gavekort i kontanter?
- Gaven kan dessverre ikke byttes i kontanter.
- Kan man kjøpe ekstra varer/gaver?
- Du kan dessverre ikke kjøpe ekstra gaver.
Bestilling
- Hvordan løser jeg inn mitt YourGifts-gavekort?
- Gavekortet kan bare løses inn på nett, ikke via telefon.
- Kontroller om du har skrevet den riktig.
- Hvis koden fortsatt ikke virker, kan du kontakte vårt kundesenter på telefon +47 4000 5988 (åpent fra kl. 10-14) eller kundesenter@yourgifts.no, så hjelper de deg gjerne. Du treffer dem mandag–fredag kl. 8-16.
- Jeg har sendt inn en bestilling, men jeg angrer. Kan jeg endre den?
- Du kan dessverre ikke endre gavevalget etter at du har sendt inn bestillingen din.
Utvalg
- Jeg vil gjerne ha flere gaver å velge blant. Har dere det?
- Vi har et veldig stort utvalg, og vi forsøker hele tiden å ha et meget variert utvalg. Utvalget kan endre seg i gavekortets gyldighetsperiode, så hvis du ikke finner noe som faller i smak, kan du forsøke igjen senere.
Levering
- Når får jeg gaven min?
- Gaven blir sendt i løpet av fem arbeidsdager etter bestilling.
- Hvor blir gaven min levert?
- Gaven blir levert til den butikken du velger i bestillingsskjemaet på www.yourgifts.no.
- Kan jeg få levert gaven min utenfor Norge?
- Gaven kan dessverre ikke leveres utenfor Norge.
- Kan jeg selv bestemme når gaven min skal leveres?
- Nei, dessverre. Gaven blir sendt i løpet av fem arbeidsdager etter bestilling.
- Gaven min har ikke kommet enda?
- Bruk pakkesporingsnummeret som du fikk på e-post etter at du sendte inn bestillingen din.
- Jeg rakk ikke å hente gaven min i butikken, og nå er den sendt tilbake til avsenderen. Hva skal jeg gjøre?
- Det var trist, og vi vil gjerne hjelpe deg. Hvis du betaler frakten, sender vi gjerne gaven din på nytt. Kontakt vårt kundesenter på telefon +47 4000 5988 (åpent fra kl. 10-14) eller kundesenter@yourgifts.no, så hjelper de deg gjerne. Du treffer dem mandag–fredag kl. 8-16.
Retur/reklamasjon
- Kan jeg bytte gaven min?
- Du kan ikke bytte gaven etter at den er bestilt.
- Kan jeg angre meg?
- Du kan dessverre ikke endre gavevalget etter at du har sendt inn bestillingen din.
- Gaven min var ødelagt, defekt eller slett ikke den jeg valgte meg. Hva gjør jeg?
- Kontakt vårt kundesenter på telefon +47 4000 5988 (åpent fra kl. 10-14) eller kundesenter@yourgifts.no, så hjelper de deg gjerne. Du treffer dem mandag–fredag kl. 8-16.
- Husk å alltid kontakte kundesenteret før eventuell retur for å få mer informasjon